Regulamin


  1. Dodatkowe poprawki są płatne 30 zł/mail. 
  2. Zwiększenie liczby zaproszeń po akceptacji zamówienia wiąże się z dodatkowym kosztem 40 zł (dodatkowy dodruk). W przypadku, gdy pierwsza część zamówienia jest już nadana, dochodzi koszt za dodatkowego kuriera. Druk dodatkowego zamówienia - 10 dni roboczych.
  3. Plik z tekstami należy przesłać w formacie doc.. Prosimy o nieużywanie drukowanych liter. 
  4. Na wykonanie dodatków potrzebujemy tyle samo czasu ile na wykonanie zaproszeń. 
  5. Pobieramy jednorazową opłatę 15 zł za projekt menu. 
  6. Projekt zaproszeń i dodatków wysyłamy w formacie pdf. Po naniesieniu przez nas poprawek należy dokładnie sprawdzić wszystkie karty - całość, nie tylko poprawiane błędy (my też  przy przygotowaniu projektu możemy się czasem pomylić, skasować spację, literkę itd.)
    Nie uznajemy reklamacji, jeśli na otrzymanych zaproszeniach są błędy, które pojawiły się w zaakceptowanym projekcie (niezależnie od tego czy były popełnione  przez Państwa czy  przez nas).
  7. Projekt wysyłamy w celu sprawdzenia czy wszystko się zgadza i zaakceptowany projekt jest wiążący. Istnieje możliwość dodruku poprawnej wersji, za dopłata.
    Reklamację uznajemy wyłącznie wtedy,  kiedy otrzymane zaproszenia nie zgadzają się z zaakceptowana wersja projektu. 
  8. W przypadku ewentualnej rezygnacji z zamówienia, po otrzymaniu projektu w pdf, zwracamy 30 % wartości zamówienia. 
  9. Dopłata jednorazowa za projekt w języku obcym 30 zł. 
  10. Listę do personalizacji wypełnia klient, według naszego wzoru, który przesyłamy wraz z projektem.  Nazwiska muszą być odmienione, z Sz.P. wszędzie tam, gdzie ma się pojawić. 
  11. Nie ma możliwości zmiany czcionki. Jest to stały element autorskiego wzoru. 
  12. Projektów indywidualnych nie wykonujemy. Nie drukujemy projektów klienta. 
  13. Reklamacje przyjmujemy w ciągu 3 dni od otrzymania przez Państwa przesyłki. 
  14. Braki w przypadku błędu z naszej strony dosyłamy w ciągu 6 dni roboczych od otrzymania informacji. 
  15. Zamówienia poniżej 30 sztuk wiążą się z dopłatą 100 zł. 
  16. W jednym zamówieniu można zamówić tylko  jeden model zaproszeń/dodatków.  
  17. Dodruk/kolejna tura zaproszeń/dodatków  wiąże się z kosztem 40 zł. 
  18. W przypadku zmniejszenia ilości zamówionych zaproszeń i dodatków po wpłacie, nie zwracamy różnicy. 
  19. Jeśli w chwili akceptacji projektu zostało do dnia ślubu mniej niż 10 dni roboczych,  należy dopłacić za tryb ekspresowy. 
  20. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji *
  21. - tryb standard → 2 dni robocze
  22. - tryb ekspres → 1 dzień roboczy
  23. * wyłącznie w sytuacjach niezależnych od klienta lub firmy Love Prints (kurier, drukarnia) 
  24. Zastrzegamy sobie prawo do publikacji wszystkich projektów na stronie internetowej oraz na profilu naszego fb. 
  25. Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia zamówienia. 
  26. W razie rezygnacji z zamówienia po wysłaniu przez nas projektu do akceptacji zwracamy 30% wartości zamówienia.
    W razie rezygnacji z zamówienia przed wysłaniem przez nas projektu do akceptacji zwracamy kwotę wartości zamówienia pomniejszona o 50 zł. 
  27. Kolory na zdjęciach na stronie mogą nieznacznie różnić się od kolorów rzeczywistych z powodu różnych ustawień monitora.   Nie może być to podstawą do reklamacji zaproszeń/dodatków ani próbek. 
  28. Nie spisujemy umowy o wykonanie usługi. 
  29. Nie pobieramy zaliczek. Pobieramy całość opłaty za zamówienie przed wysłaniem projektu. 
  30. Wystawiamy faktury VAT w formie elektronicznej na życzenie. 
  31. Nie mamy wpływu na opóźnienia wynikające z pracy Poczty Polskiej. Na życzenie podajemy nr przesyłki do śledzenia.  
  32. UWAGA! prosimy o złożenie dodatków odpowiednio wcześnie przed ślubem, pamiętając o czasie,  jaki jest potrzebny na realizację zamówienia. Nie mamy możliwości skrócenia terminu.     
  33. Kupując zaproszenia klient NIE nabywa praw do grafiki i nie może korzystać z niej we własnym zakresie, jest to naruszaniem praw autorskich.

    W razie jakichkolwiek pytań prosimy skorzystać z formularza w zakładce KONTAKT.